تهمت بافی درشهرستان جوین ادامه دارد !!؟ انانی که میلیارد میلیارد می خورند درحاشیه امن و......
نوشته شده توسط : هاشم ملایجردی

بسمه تعالی

متاسفانه ، دشمنان انقلاب اسلامی که برخون شهدا استوار مانده وتوسط همین طیف و همان مردانی که همیشه درخط ولایت بوده اند به بقاء خود ادامه خواهد داد ، هراز چند گاهی فضایی را ایجاد می کنند که از این طریق خیلی از مسئولان وخادمان مردم مورد حتک وجسارت قرارمی گیرند.

هرچند نمی توان منکر بعضی از مشکلات در قامت اندیشه ای برخی از مسئولان شد و تعدادی از این مسئولان هم خواسته ویا نخواسته وگاه دانسته چنان می کنند که واقعا موضوع نفاق مصداق پیدا می کند ومردم را به نومیدی می کشاند .

ولی قامت این نظام تا زمانی که خط ولایت باشد و در راس ان ولی فقیه ، اگاه وعادل همه را به همدلی فرابخواند خدشه واقعی نخواهد دید . درعین حال نباید اجازه داد که همه چیز و همه مسائل طوری نهادینه شود که هرکسی بتواند براحتی مسئولان خدایی که بسیارند را به نقد غیر منصفانه و همراه با حتک حرمت وتهمت ویاوه سرایی بسوزاند تا به مراد خود رسد .

حال جریانی مخالف نظام به تقویت مباحثی چون جریان انحرافی می پردازد تا ازاین مسیر بتوانند التهاب افرینی کرده وحتی در دور ترین نقاط هم این مسائل مستمسک تخریب افراد دلسوز شود . وهرکس که بنا به صلاحدید مسئول برکنارمی شود ویا مورد نقد واقع می شود ، مافوق را یا مسئول را به وابستگی به جریان انحرافی اطلاق می کنند تا به منظور خودبرسند وبتوانند سود خود را دریابند .

شهرستان جوین

موضوعی را شندیم که متاثر شدم و متاسفا!؟!؟!؟

هیچ گاه قدرت به هیچ کس وفا نمی کند و صندلی هاپایدارنمی مانند ، زمانی حجت محمدی مطلق با حمایت تعدادی به کرسی ریاست اداره اموزش وپرورش رسید ،اموزش وپرورش دستخوش گروهی گرایی شد ، ناگفته نماند که این شیوه قبل از ایشان یعنی از زمان شجاعی استارت خورد ، نالایق ، لایق شد و لایق نالایق ...

تعداد مورد حتک قرارگرفتند ، خراب شدند و اکنون نیز همان خرابی این گروه درچهره تعدادی که از مردم بوند وخالصانه نقد داشتند نمایان است . وزمان ثابت خواهد کرد که نقادان واقعی مردان نیک روزگاربوده اند .

پس از حجت محمدی مطلق ، اقای ناصری بعنوان ریاست اموزش وپرورش انتخاب شدند ، حال باید چه کرد؟؟1

وظیفه همه اینست که درابتدای کار ، اورا دریابیم، اجازه دهیم تا خود را تخلیه کند ، هرانچه که به مصلحت می داند انجام دهد ، باید کمک کنیم که ایشان برداشت واقعی از موضوعات داشته باشد وبه صرف قبیح بودن بعضی ازموضوعایت نباید چشم بندی درست نماییم وبرچشمان او بزنیم تا فقط ایشان حقایق را نبینند. برعکس باید واقعیت را به اطلاع رساند باید ، کسانی که ثابت کرده اند توانایی انجام امور را ندارند وامروزشان خراب ترازدیروز است خود استعفا دهند و اجازه حضور به دیگرانی که حداقل ادعا دارندکه می توانند اوضاع را تغییردهند عنایت نمایند.

در یک دهه گذشته ، تظاهر، ریاکاری ، باند وباند بازی واقعا ، ظلم وستمی افرید که نمود را می توان در کوچه وخیابان و بازار و مهمتردرراه روهای دادگاه دید . در یک دهه گذشته علارغم وجود امکانات فراوان ورو به افزایش نسلی بوجود امده است که متاسفانه کمترین تقید را به مسائل دارد !!؟(نه به معنای عام ...)

حال ناصری درراس خیمه اموزش وپرورش قراردارد ، عملکرایشان می تواند نسلی فرهیخته واندیشمند ویا عکس لاابالی و بیمقدار افریند. به نظر نویسنده باید اجازه داد تا ایشان با نظر خودشان ویا همفکری کسانی که خود به انها اعتماد دارد!! اندیشه کند و زمان بگذرد تا در گسترده زمان به نقد ایشان پرداخت که مبادا تهمت باشد !!؟؟ ومبادا حیثت مسلمانی بازیچه قرارگیرد.

جریان انحرافی ربطی به ناصری ندارد و هنوز تعریف درستی از انحراف این جریان هم نشده است ومشخص نیست که به چه کسی انحرافی گفته می شود وچرا!!؟؟ اگر جریان انحرافی پدیده ای باشدکه حال غالب است ودراکثرادارات حضور داردباید ، مشکل را درهمه مسئولان جستجوکردکه این طرز فکر شایسته به نظر نمی رسد ومتهم کردن افراد به بهانه ها ی شخصی نامسلمانی است !!؟همچنان که رهبر انقلاب فرمودند تا زمانی که چیزی ثابت نشده است نباید افراددیگر را مورد تهمت قرارداد.

خنده دار است که در شهرستان جوین ، فردی از تبارخودمان ، از جنس خودمان ، از خانواده ای که با زحمت وتلاش زندگی کرده است واتفاقا درخط ولایت ورهبری قراردادشته را برای سود ومنفعت شخصی یا هرگونه غرض ومرضی که دروجود تعدادی قراردارد اورا به انحراف منتسب نماییم.

متاسفانه درشهرستان جوین پدیده زشتی حاکم شده است که به راحتی تهمت سرایی سیاه را سفید وسفید را سیاه نشان می دهد ومهمتراینکه افرادی این گونه مسائل را مدیریت می کنند تا در عوام هم موثرافتد ،آنگاه است که می توانند موجو سواری کرده و ازناصری و یا هرمسئول دیگری باج  خواهی کنند.

پایان اینکه ، ناصری مردی از تبار درستی است ، اجازه دهیم که کارکند و هزاران مشکلی که اکنون وجود دارد و حاصل عمکلردغلط تعدادی ازمدیران قبلی است را مرتفع نماید . زمان خود ظاهر وباطن اقای ناصری ر ا به همه نشان خواهد داد ، تعجیل تعدادی در تخدیر افکار و تخریب شخصیت این معلم که سالها درهمین منطقه دبیربوده وحرفی نیز نبوده .....خود نشان از تلاش گروهی است که نمی خواهند تا اوضاع به نفع نسل حال واینده رقم بخورد.

ازهمه دوستان و اندیشمندان استدعا دارم که ناصری را منصفانه نقد نمایندومن در این مسیر نه انتظاری از ناصری دارم ونه ترسی ازدیگران که واهمه کنم ...جلودارخواهم بود ومایلم که برای رضای خدا و ترفیع اینده فرزندانمان اولا به ناصری کمک نماییم واگر مشکلی دارد گوشزد کنیم واگرقراربه نقد است و زمانی رسیده است که ایشان اشتباهاتی دارد !!؟؟شما هم مطلب خود را به اینجانب برسانید تا درهمین بخش قراردهم تا همه بدانند وقضاوت کنند!!؟؟

ولی حال ، نه وقت نقد است (چون زود است ) ونه انتساب او به جریانات منصفانه است ونه قضاوت زودرس کارسازاست !!

بیایید مسئولانی که واقعا مشکل دارند ،ازبیت المال می چرند و زمین خواری وفحاشی وتهمت وتبانی و هزارن خطای دیگر.........نقد که بماند بلکه رسوا نماییم، تا همه بدانند که شهرستان جوین انسانهایی فهیم بسیاردارد ولی حیف که اینگونه نیست !!؟؟

میلیاردها تومان جابجایی و هضم بیت المال ، ظلم وستم و اجحاف ، پارتی بازی های فراوان ، غیرشرعی واخلاقی مهمتراست یا مشکل اداری که برای تعدای پیش امده واتفاقا ناصری تقصیری ندارد !!؟

بکارگیری افرادی که نه تنها از خانواده شهدا نیستند، !!!بلکه مخالف نظامند وبا حمایت حضرت اقا هم درادارت تزریق می شوند چرا حرفی ندارد !!

هزاران سرقتی که علنا انجام می شود چرا به نظر نمی اید . که اتفاقا بعضی از مسئولان یا مسبب هستند ویا همکارویا با سکوت خود تبانی دارند !!!!

اینده فرزندانما را دریابیم ودرتبانی نفروشیم .

با تشکرهاشم ملایجردی





:: بازدید از این مطلب : 613
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: